Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Max, a kedves kis geci

Max Hardcore magyar hangja

Max Hardcore magyar hangja

Új év - régi(?) élet...

2015. január 05. - Max Hardcore magyar hangja

BÚÉK mindenkinek!

Max a sajnálatos decemberi események után sokadszor is visszatér - ámbár ma még senki nem tudja, milyen lesz ez a ritörn: békésebb vagy hevesebb-e, mint az eddigiek voltak?

Egy biztos, az erre az évre - és tovább is - érvényes mottót már megtaláltam.

Nemrég olvastam, hogy egy európai tanulmány szerint az "átlagos" férfi mocskos lelkivilága olyan, hogy naponta 63-szor gondol a szexre. Azt tudom erre mondani, mint nem átlagos: Phej! Gusztustalan...

Én naponta egyszer gondolok ilyesmire: reggel, amikor felébredek.

És ez az egy kitart lefekvésig...

A bejegyzés trackback címe:

https://maxhardcore.blog.hu/api/trackback/id/tr947800482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása