Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Max, a kedves kis geci

Max Hardcore magyar hangja

Max Hardcore magyar hangja

A tudat ("... szex, drogok és rock'n roll..."

2013. június 03. - Max Hardcore magyar hangja

"... demoralizált övezet,

szex, drogok és rock'n roll.

porból lettem, pórul jártam,

de még nem mondtam le magamról!..."

Olvastam, írtam, éltem az elmúlt napokban. Mondhatni: szokás szerint. Most pedig, hogy van pár "üres" percem, iderittyentek valami új vitaindítót, valami régi-saját gondolatot. Arról szól, a felületen, hogy miért nem drogoztam eddig és nem is fogok, soha. Függő emberként egyszerűsítve azt szoktam mondani: mert ismerem magam, tudom, hogyan működik a behúzó mechanizmus, és semmi kedvem elveszni, magamat elveszteni. Mélyebben azonban a tudatról, és a büszkeségről, az ember-ségről is szól ez az egész.

Nekem ha nem is mindent, de nagyon sokat jelent a tudat. Kell, hát persze, hogy kell más is. Érzelmek, néhol irracionális érzések, sejtések, borzongató bizonytalanságok, miszikus élmények, spiritualizmus, megasatöbbiegyébmás, igen. De azért az, amit soha nem adnék ki a kezeim közül, az az agyam, és annak tartalma. Mindaz, ami megkülönböztet az állatoktól. A múlt és a jövő. A tudatos múlt, benne a tudással, ismerettel, tapasztalattal, élménnyel, érzés-emlékekkel, "agyfotókkal". És a tudatos jövő: vágyakkal, eseményekkel, élethelyzetekkel, újabb agyfotók vázlataival. És amikor mindezt mondom, ne csak és ne kizárólag a  dolgokra gondolj ám! Nem: a kedvenc mondásom szerint az Élet nem jó, az Élet nem szar, csak van. De milyen jó, hogy van! Elveszíteni pedig úgy lehet, ha tudatmódosítóhoz nyúlsz, és így mászol ki a szarkupac alól - vagy így ugrasz a mélybe a boldogsághegy tetejéről. Sem ez, sem az nem elegáns, nem emberi megoldás. Szerintem.

A bejegyzés trackback címe:

https://maxhardcore.blog.hu/api/trackback/id/tr907800516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Max & Maxina 2013.06.03. 12:00:41

no, és mi van a szex-el, mint tudatmódosító szerrel? kérdem én. hiszen, azt meg használod/tad. persze, nem úgy hat, mint a drog, vagy az alkohol. inkább csak úgy, mint a kávé és nikotin. vagy, ha nem olyan látványos a romboló hatás, vagy az elfedő mechanizmus, akkor már okés?
maxina
süti beállítások módosítása