Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Max, a kedves kis geci

Max Hardcore magyar hangja

Max Hardcore magyar hangja

Idegen toll

2013. május 27. - Max Hardcore magyar hangja

(avagy előjáték egy újabb nagy önvallomáshoz)

Mivel Max, az igazi - de még egy szimpla magyar hangja is olyan kemény faszagyerek, hogy szóba sem jöhet náluk semmilyen lírázás, elérzékenyülés, holmi filozofikus és/vagy érzelmi, mentális vagy pláne lélektani elemzéseken alapuló kisasszonyos nyafogás, ezért hát az efféle írások helye itt volt és itt lesz a jövőben is.

Miközben cizellálok magamban, frusztrációk, szorongások, örömök és kételyek okát, magyarázatát és a rajtuk való uralkodás kulcsát keresgélve, azért van időm belemélyedni amerikai druszám, Alex Portnoy életébe. És bizony mondom néktek, számtalanszor előfordul, hogy az ember (vagy én) hidegrázós borzongással fedezi fel, akár ismét és sokadszorra, hogy más valaki, más helyen, más korban, mégis mennyire hasonlóan él meg, fedez fel bizonyos láthatatlan sebeket és hegeket önmagában. És mennyire hasonló a kétségbeesés, hasonló a vágy a változásra. Csak a tuti recept az, ami nincs leírva sehol, és nem is létezik. Mindenki magának - éppen mint a maszturbálás esetében*.

Veszem tehát a fáradságot, és bemásolok pár sort Alex Portnoy terápiás önvallomásából. A fejezet címe, ahonnan a mai Ige hallatik, így szól:

A megalázás és megalázkodás mint a nemiség domináns megnyilvánulása

...

a teljesen normális szerelmi attitűdhöz (ez a "teljesen normális" is megérdemelne egy alapos jelentéstani elemzést, de menjünk tovább...), írja Freud, az szükséges, hogy egybefonódjék a két érzésáramlat: a gyöngéd érzelmek, meg az érzékiség.Ámde sajnálatos módon ez néha nem történik meg. Az ilyen férfiakban, ha szeretnek, meghal a vágy, ha meg vágyakoznak, meghal a szeretet.

Kérdés: magamat is a széttördelt sokaság tagjai közé kell sorolnom?...

...mit gondol, Doki? Vajon ilyen keserves korlátok határolják be választásomat?Igaz volna, hogy nálam az érzékiség csak akkor érvényesül szabadon, ha szexuális vonzalmam tárgya megfelel a megalázottság ismérveinek?

...

A régi nóta, kicsit más köntösben. Mélytorkoztathatja-e hányásig az ő nagy, igazi és egyetlen Szerelmét az ember (vagy én)? És ha megtette, nem érzi-e mocskos állatnak magát, aki nem érdemel nemhogy ilyen nőt, de semmilyet sem? És ha nem teszi meg, vajon hogyan védekezik - ha lehetséges egyáltalán védekezni... - azzal az állítással szemben, miszerint "nem is szeretsz engem igazából, nem is vágysz te rám, avagy nem is rám vágysz te valójában...?

Gyötrő kérdések. Olyanok, amelyekkel nem szívesen foglalkozik az ember (vagy én), legalábbis ha örökre Max, vagy a magyar hangja akar maradni. Én azonban - isten látja lelkemet most is, miközben ezt az újabb virtuális coming out-ot írom - szeretnék összefésülődni (B., a terapeuta), férfivé válni (Dr. Csernus), élni. Szeretni és szeretve lenni. Mégpedig anélkül, hogy akár nekem, akár az én Szerelmemnek le kellene mondania a bő nyállal való mélytorkozásról. Vagy arról, amit a legjobban szeret...

Mára ennyi. Holnap, vagy mire kellően kicizellálódik, majd jön a saját élmény, a saját félelem, a saját vágy és a saját ötlet, saját úttal. Mert ez is olyan, mint a maszturbálás (ld. fentebb): mindenkinek magának kell a legjobban tudnia & csinálnia.

* tegnapelőtt volt a maszturbálás világnapja, remélem mindahányan odafigyeltetek! Helyes... Hiszen a jó W. A. is megmondta már, évtizedekkel ezelőtt: "Nem is értem, mi baja egyeseknek a maszturbálással?! Végtére is igazán remek dolog: szex azzal, akit a legjobban szeretek!"

A bejegyzés trackback címe:

https://maxhardcore.blog.hu/api/trackback/id/tr207800528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pöre 2013.06.02. 09:47:07

Volt egyszer egy barátom, akivel nagyon szerelmesek voltunk egymásba. Ő nem akart szerelmes lenni, gondolta jól érzi magát velem, de nem akart komoly érzelmeket. Majd ez a jól kitalált terv kudarcba fulladt, mert belém szeretett, nagyon. Viszont szex az nem volt köztünk jó sokáig. Az elején én akartam kicsit húzni, majd ő, hogy fokozza a feszültséget. De aztán én már majd felrobbantam, ő is akart engem, de nem ment. Egyszerűen nem állt fel neki, ha ott voltam. Sokat kínlódott emiatt, napokig agyalt, mi lehet az ok. Holott ismerte magát, és el is mondta, hogy a feleségénél is így járt, őt is nagyon szerette, de sokáig nem tudta megdugni. Gondoltunk arra, hogy az a baj, hogy én pici, vékony vagyok, inkább lányos, mint nőies (ő 16 évvel idősebb volt mint én)és sok mindenre még... Aztán egyszer csak eljött az idő, amikor már meg tudott dugni, de az se tartott 2 percnél tovább. Talán egyszer volt, hogy egy rövid menetes szexnek betudhatót műveltünk. Meg is kérdeztem tőle, hogy most akkor már nem szeretsz? 2 hét múlva szakítottunk.
Amikor terápiára jártam, beszélnem kellett az elmúlt kapcsolataimról. Beszéltem róla is, arról, hogy nem tudott szexelni velem. Dokinő közölte velem, hogy ez egy nagyon komoly defekt, nem tudja megélni az intimitást azzal, akit szeret. Ez valami korai gyerekkori trauma következménye lehet, ő megrekedt kb. 3-4 éves korában. Annyit tudok a gyerekkoráról, hogy a szülei nem értek rá vele foglalkozni, gyakorlatilag a nagymamája nevelte, hozzá sokkal jobban kötődött, mint az anyukájához.
Nem tudom, igaza volt-e a dokinőnek, hiszen nem sok ismerete volt egy ilyen vélemény megfogalmazásához. De most eszembe jutott, hogy elolvastam ezt a posztodat, gondoltam megosztom, hátha elindít pár gondolatot benned. Bár úgy sejtem, elég jó úton haladsz, hogy megfejtsd magad.

Max & Maxina 2013.06.03. 10:07:54

@pöre: Köszönöm az észrevételt és a saját történetet. Más minden ember, ezért nem mondom, hogy 100%-ban ugyanarról van szó - de valóban sok minden hasonlít itt és most, ott és akkor. Ha nagyképű lennék, azt mondanám, azon a "stádiumon" én már túl vagyok, ami a te embereddel történt...
... de ez azt is jelenti egyben, hogy az én stádiumom talán még ijesztőbb és nehezebben kezelhetőnek tűnik. :)))
A sejtés tekintetében csak bízni tudok (magamban, leginkább), hogy igaz, és így van.

... mondja elgondolkodva Max, aki még-nem-ex-Max, és még-nem-teljes-férfi - de (valamerre) halad... :-P

Max & Maxina 2013.06.03. 12:08:15

@pöre: ezt a párterápia óta tudjuk...bözsi ugyanerre jutott max-al kapcsolatban. tehát, a gubanc megléte megállapíttatott és nevén neveződött, kb. fél éve. a kérdés az, mit kezd vele. (persze, az én gubancaim meg kitűnnően passzentosak az ő gubancaival, erről se feledkezzünk meg. hehe)

pöre 2013.06.03. 18:11:36

@Max & Maxina: akkor ezek vagy tudnak valamit, vagy mindenkinek ugyanazt mondják. :)
Ki az a Bözsi? :)

pöre 2013.06.03. 18:18:58

Maxnak: azt nem tudom, mennyivel ijesztőbb a te helyzeted, így hogy már túl vagy ezen az "stádiumon", de szerintem van remény. :)
Ő is túl van rajta jelentem, csinált gyereket olyannak, aki mellett felállt neki, szellemileg meg szenved...

Max & Maxina 2013.06.03. 21:16:38

@pöre: ajjaj, ez egy elég szar forgatókönyv. (Beleborzongtam)

... mondja Max, P. Roth nagy rajongója, akinek Portnoy mellet Zuckermann is nagy kedvence... :)))

Max & Maxina 2013.06.03. 21:19:18

@Max & Maxina: ezt elcsesztük, azt hiszem. Elfelejtettük megváltoztatni a nevét a terapeutának. Most már csak abban reménykedhetünk, hogy saját bevallása szerint nem használja a netet, blogot meg főleg nem olvas...

... pironkodik Max
süti beállítások módosítása