Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Max, a kedves kis geci

Max Hardcore magyar hangja

Max Hardcore magyar hangja

Buga Jóska meg Max

2013. május 14. - Max Hardcore magyar hangja

Előbbi, mint tudjuk Nem szép ember, de gavallér! Max pedig... nos, vele kapcsolatban talán ez lehetne a legpontosabb meghatározás: Max nem szép ember, de törekszik rá, hogy "emlékezeteset" alkosson!  Természetesen nemcsak a nőkkel való kapcsolatára, egészen pontosan baszásainak minőségére vonatkozik a fenti állítás. De azért itt és most főként arra. Az életben történő egyéb anomáliákat majd máshol, máskor.

Maxina néhány nappal ezelőtti sokkoló felismerés-cunamija ültette el a bogarat a fülembe. A nőkhöz való viszonyomról folyt a diskurzus - no meg ezzel párhuzamosan az élethez való hozzáállásomról, belátásról, menekülésről, mércék le- és felrakosgatásáról, alapos előkészületek vs. állandó halogatás témakörben. Ami a nőket illeti, én szolidan és türelmesen kitartottam az álláspontom mellett, miszerint soha nem ígértem semmi olyat senkinek, amiben csalódni lehetett volna, és valóban törekedtem adni, nyíltan és mélyen. Sokat... de legalábbis ami a csövön kifért, annyit feltétlenül. És - egy szerencsétlen kivételtől eltekintve - mindezt közös örömforrásként használva.

Hogy ez nem (volt) más, mint a női nem iránti gyűlölet/félelem/irigység vagy valami hasonló borzadályos dolog kompenzálása? Hm. Elgondolkodtam, mondhatni rákészültem a vezeklésre és a bűnbánatra, de nem sikerül gyónnom és megkönnyebülnöm, azóta sem.

Van tehát egy újabb nyitott kérdésem. Forgathatom a szívemben-lelkemben-agyamban, a többiek mellett most már ezt is. Ha pedig elérek valahová a feldolgozásban, természetesen megosztom mindenkivel, milyen is Max igazából. Azon kívül, hogy olyan, amilyen. Idegesítő, erőszakos, passzív-agresszív, érzéketlen geci. Egyfelől. Közben meg egyszerre kedves, jóra törekvő, szenvedélyes, önmarcangoló és alkotni, javítani, teremteni, azaz élni és szeretni vágyó férfi(jelölt) másfelől.

Aki nemrégen elhatározta, hogy inkább nevetni és jólérezni fog a jövőben, a befelé fordulós szakaszaiban éppúgy, mint a közös létezések idején. A hétvégén el is kezdtem, és állítólag "jól ment". Én is így gondolom.

A bejegyzés trackback címe:

https://maxhardcore.blog.hu/api/trackback/id/tr667800536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Max & Maxina 2013.05.15. 11:02:05

szeretni vágyó. :)
csak én érzem azt, hogy ez egy már kifelé mutató kívánság? egy vágy. a vágyak a jövőbe mutatnak. általában. egy megnemlévő dolog hiányát jelentik.
hm? :)

maxina

Max & Maxina 2013.05.15. 19:30:22

@Max & Maxina: kóstolgatsz, Baba??? :-D
komolyan: nem érzem úgy, hogy 100%ban értenélek - és tartok tőle, hogy én is elég pontatlanul fogalmaztam ahhoz, hogy te is csak ködöt láss. Ha lesz kedved, csütörtökön megbeszéljük élőben - de addig is másold ki papírra a bejegyzést és a hsz-t, mert szó szerint kellene átfutni rajta, hogy ne legyen semmi félreértés.

<3
Max (újabb nevén a nevetőS.)

túmaccs 2013.05.16. 10:39:17

@Max & Maxina: nem, csak kíváncsi vagyok. tényleg, nézzük át...rendben. sokszor nem nyilvánvaló a magunk számára, mit is írunk le. te például egy csomó dolgot jelenidőben írtál le, sok mást pedig vágyként fogalmaztál meg. vágyakozni pedig az után szoktunk, ami adott pillanatban nincs, de meg szeretnénk kapni. :)
hm?
:D
csak mint íróféleségtől kérdem. :P
süti beállítások módosítása