Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Max, a kedves kis geci

Max Hardcore magyar hangja

Max Hardcore magyar hangja

mégis, kinek az öröme?

2013. február 13. - Max Hardcore magyar hangja

ott állunk a swinger-klubban. csak mi ketten. szauna estre mentünk, valentin napra kaptam.

vidáman csevegek a tulajjal, meg a szaunamesterrel. jól érzem magam. egyáltalán nem zavar, hogy ketten vagyunk. az élmények minőségét számomra nem az adja meg, hányan vesznek részt benne. 
van medence is. kellemes a víz. úszom egyet meztelenül. 
megmutatják a klubbot. egész hangulatos. kis fülkék a medence partján, kajütszerű az egész. teccik. 
lelkes vagyok. egyszerűen jól érzem magam. és! lehet dohányozni is. perfekt. 
úgy érzem magam, mint egy kastély úrnője. hihhetetlen......
beszélgetünk, mikor jön a két masszőr. egy férfi és egy nő. kiderül egy pár. a tantraszex hívei és erotikus masszázst csinálnak. beszélgetünk vagy másfél órát. kiderül a lány is megküzdött a saját félelmeivel, a vetélytársnő képével. mesélnek párokról, hogyan segítették őket az úton, hogy megtalálják a saját intimitásukat. és hogyan tudtak eljutni oda, hogy a másik öröme számukra is örömet jelentsen, még akkor is, ha nem ők a forrásai. 

óóóóóóóóóóóóó, igen! ezt szerettem volna mindig, de annyira távol vagyok tőle és annyira nem tudtam, hogyan fogjak hozzá. 
neten összeszedett párok? ugyan! és ha öt perc után azt mondom most elég? ők a saját örömükért jönnek. nehéz négy ember vágyait összehangolni. 
de ez a páros arra szövetkezett, azért van, hogy a "vendéget" segítsék. itt elmondhatom, a félelmeim. itt megmondhatom meddig szeretnék elmenni. bármikor mondhatom, hogy stop. bármikor kezdhetem és abbahagyhatom. ráadásul megvan hozzá a tapasztalatuk, az érzékenységük ezen a területen. sok kérdést teszek fel. mindre nyíltan válaszolnak. 
egyszerűen lenyűgöznek. és a lehetőség! hogy igen, itt van! megtaláltam, rábukkantam arra, amiről azt gondoltam, hogy nem létezik. egy lehetőségre, ami kimozdít abból a totális NEM-ből, amibe max mellett beszorultam. mert azt érzem, itt nem lesz állandó nyomásgyakorlás, hogy már mikor és már hajrá, meg itt ez a mézes punci, meg ott az a kis sub, meg itt ez a páros, meg ott az a pillangós pina, na, mi van? neked semmi se jó? (miközben világosan elmondom százszor, hogy nem hagyom magam terrorizálni és csak akkor és csak abba megyek bele, amiről azt gondolom nekem is jó. nőket pedig ne szerezzen NEKÜNK!!, mert ha én nőt akarok, majd szerzek. ha pedig szerez, ne bújjon a NEKÜNK mögé. vállalja fel, hogy NEKI! kell.)

és azt is érzem, hogy itt lehetőség lesz úgy nyitni, hogy közben egy csomó mindent tanulhatunk figyelemről, intimitásról, a másiknak való örömszerzésről, miközben mi szabjuk meg a tempót. 

lelkes vagyok. egyszerűen nem hiszem el, hogy milyen jó ez az este!!!!

elmegyünk szaunázni, megbeszéljük, hogy szólunk, ha szeretnénk masszázst. 

szaunamester csak velünk foglalkozik, mert csak ketten vagyunk. sós és mézes bedörzsölés, illóolajos felöntés....isssstenem!!! mennyire imádom én ezt! közben pihi az egyik szobában. 

szexmentes nap, hirdetik az oldalon. az első öt percben a tulajjal való összebarizásom alkalmával tisztázzuk, persze...., hát...., ha akar valaki szexelni, akkor mit is tehetnének....mondja széles, pajkos, ámde barátságos vigyorral!!!

ajvé! baszki! mienk a swinger!!!!

este 11 mire végzünk a szaunázással. nyitásra mentünk. masszázs? kérdem. 
nincs már rá idő, mondja max. őt frusztrálná, ha időre menne az egész. nem értem, mondom: 30 perc. 
kis vita. kiderül masszőr fiú már elment aludni, vitáskérdés letudva, megoldotta helyettünk. javaslom menjünk be egy kajütbe, pihenjünk, kicsit beszéljünk. 

elmondom mit érzek. elmondom mennyire jó volt,  és végre azt érzem, megtaláltam amit kerestem és mennyire lelkes vagyok. 

max nem. összeveszünk. útban hazafelé a kocsiban azt mondom: 

olyan, mintha minden örömömre féltékeny lennél. ha azt mondom valamit szeretnék, ellenállsz. ha valami jó történik velem, addig mész, míg szarul nem érzem magam. mintha azt szeretnéd, minden örömömnek csak te legyél a forrása és csak te határozhasd meg, mi az az öröm. ha pedig valami bánt, vagy sért, csak azért is csinálod. mintha kéjelegnél abban, hogy bántasz. 

szeretsz? hogyan? nekem jut minden nyűg, minden szar. az idegen nőknek a rajongás és az udvarlás. nekem nem, mert én a szerelmed vagyok. velem élsz. ennyi nem elég???!!! kérdezed felháborodva. miközben nekik jut az ömlengés a mézes pinájukról, amit sose láttál, szagoltál;
nekem meg az: ülj bele baba, ma este fáradt vagyok. bocs, hogy ettől nem élvezek el háromszor. 

nő, vagyok, mint a többi!!! és szeretném is annak érezni magam!! mint a többi. ja, hogy nekik hazudsz? tényleg?!!! akkor mitől bizseregsz bele? 
és ha nekem mondanád, miért éreznéd megalázónak? nem az a megalázó, hogy másoknak hazudod, de a szerelmednek mondani nem tudod?
vagy a fantázia világa sokkal szebb, mint a valóság? olyan pinát és olyan csoportszexet képzelsz, amilyet csak akarsz, miközben a saját valóságos életünkre már nem jut idő a virtualitás hajszolása mellett?

hogy is van ez?!!!! 

A PICSÁBA!!!!  HOGY IS VAN EZ??????!!!!

látszat-emberekkel látszat-intimitás mögé bújva elkerülni a valódit????

ne reménykedj max. nem hagyom. 

és legfőképpen: 

NEM ADOM FEL!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://maxhardcore.blog.hu/api/trackback/id/tr397800666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

William_Harford 2013.02.14. 10:27:14

Ha már úgyis össze akartál kötözni Max-szal: ismerős a viselkedés, szerencsére múlt idő, de értem őt. Típushiba: az ember túl sokat foglalkozik a jövővel, részletesen kidolgozza a jeleneteket, és görcsösen pont azt akarja kicsikarni. És ha nem sikerül - és hát miért hagyná a valóság megerőszakolni magát? - akkor keserű, csalódott. Ezzel szemben vannak a szerencsések, akik rendelkeznek a jelenben élés képességével.
Csak a saját példámmal tudlak "vigasztalni": egész jó hatásfokkal gyógyítható ez a fogyatékosság.

Max & Maxina 2013.02.14. 12:35:01

óóóóóóóóó, tényleg? ez most komoly? én azt hittem, csak max olyan, hogy mindent eltervez és minden apróságnak úgy kell zajlani...a "tökéletes pillanat". ami persze sose tökéletes.......hosszas tervezés és általában csalódás, mert közben görcsölés a tökéletességen....
nahát, nahát. tegnap éppen erről beszélgettünk délután. mert én meg annyira nem ilyen vagyok és mindig döbbenettel szemlélem maxot, hogyan teszi tönkre saját maga számára is ezeket az egyébként jól megélhető élményeket. és persze számomra is, mert mindig azt hiszem, én vagyok a hibás, velem nem jó lenni, és miapicsabajavanmármegint??? kérdés merül fel újra és újra.
william kérlek, mesélj, hogyan tudtál te ebből kijönni például? nagyon-nagyon érdekelne. már csak azért is, mert megnyugtat, hogy van ilyen másnál is, és hogy "orvosolható".
előre is köszi. :)
maxina

William_Harford 2013.02.14. 16:15:35

@Max & Maxina: Nem igazán tudatos, akaratlagos folyamat volt ez. Valahogy a tapasztalatok szaporodásával kezdtem megnyugodni. Kétféle értelemben is.
Egyrészt enyhült az a tudatalatti félelem, hogy éppen egy soha vissza nem térő lehetőséget szalasztok el örökre. Hogy a posztbeli szituációval érzékeltessem, mire gondolok: ha már többször is voltunk abban a klubban, és volt köztük olyan este, amin egyértelműen jól éreztük magunkat, akkor nem omlok össze, ha perfekcionista várakozásaim ezúttal nem teljesülnek. Arra gondolok, lesz még számos esélyem, amikor majd igen. Aztán lassan fel is hagytam azzal, hogy kidolgozott várakozásokkal vágjak neki helyzeteknek - és láss csodát, azután többnyire sikerült jól éreznem magam, örülni annak, ami lett, akkor is, ha az egészen más volt, mint amit valaha ki akartam csikarni belőle.
A másik ellazító tapasztalatot annak a felfedezése jelentette, hogy az emberek többsége - így a körülöttem lévők is - nem ilyen görcsös akarással (nevezhetjük MAXimalizmusnak is) megy neki a helyzeteknek, hanem abban fogja jól érezni magát, ami lesz.
Benne van ebben az egészben az is, hogy felértékelődött bennem a szubjektív érzékelés szerepe az objektív valósággal szemben. Hogy nem a "történések" az igazán fontosak, hanem ahogy megélem őket. Ha már a swingerclub volt az apropó: mint tökéletest őrzöm olyan esték emlékét, amikor egy érintés sem esett a külvilággal, de kettősünkön és magamon belül egészen különleges intenzitású erotikus izzást éltem-éltünk át.
Ez az ellazulási folyamat egyébként nagyrészt negyven fölött zajlott - lehet, hogy van összefüggés az életkorral is (bölcsülés?).
Nem szeretném ám túlfényezni a "sikereimet": azért máig előfordul, hogy Lola és a gyerekek jókat ironizálnak rajtam, ha elkap a gépszíj, és "képeskönyvet" akarok csinálni mondjuk egy családi ünnepből. :)

Max & Maxina 2013.02.17. 11:38:59

@William_Harford: értem. ugyanazt mondod, mint családterapeuta barátném. ha egy helyzet nyomaszt, félelmetes, nézz szembe vele. minél többször tapasztalod meg, hogy túlélted, hogy a valóság nem is olyan zord, mint a képzeleted vetítette árnyak, annál magabiztosabb leszel. és persze a gyakorlat. minél többször vagy benne egy helyzetben, annál több lehetőséged van kidolgozni a saját működési stratégiádat benne....:)
kérdés, melyik félelmedet tartod "méltónak" arra, hogy szembenézz vele és bevond az életedbe ezzel a figyelemmel.
süti beállítások módosítása