Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Max, a kedves kis geci

Max Hardcore magyar hangja

Max Hardcore magyar hangja

szeretetteljes baszás

2013. május 31. - Max Hardcore magyar hangja

na, jól van kiccsákók, felbosszantottatok!!!

igen, igen, ti ketten!

szóval, hagyjuk már a farkakat, meg a véleményezést. beszéljünk inkább a baszásról. (ami végeredményben összefügg a farkakkal ugyebár, de csak nektek pasiknak....) itt annyit jegyeznék meg, hogy az extra kis méretű (kb. 10 centiméteres) és az extra nagy méretű (kb. 24 cm-es farkakkal) egyaránt nem tudok mit kezdeni. pontosabban, igen, de ez az a kezdés, ami nem érdekel. de miután eme farkak gazdái egyszer használatos alanyok voltak, így a problémával se kellett különösképpen foglalkoznom, így a lelkem se viselte meg, hogy dobtam őket. 

sokkal inkább érdekesebb a baszás, szeretetteljes baszás és szerelem közti különbség. 

a baszás: amikor már uszkve 3-4 hete nem szexeltem, nagyon szarul vagyok. vibrátor ide, vagy oda. szóval olyankor van a baszás. a kritériumok: minimális fizikai vonzalom, esetleg fél üveg vodka. stimt? 

szeretetteljes baszás: például az egyik volt szeretőm. édes egy cukipofa volt. aranyos, kellőképpen vonzó, bizonyos helyzetekben esetlen, bizonyos helyzetekben macsó. nem mellesleg a 10-es skálán 9,5-en nyalt. szóval kedveltem, mindamellett, hogy a szexben is ott volt. kefélni is jól tudott. olyan volt a személyisége is, hogy bármiről lehetett vele beszélgetni, érzékeny volt és nyitott. nem mellesleg nős. szóval vele éreztem ezt. szeretetteljes baszás. megbeszélte velem a házasságát, sokat beszéltünk arról, hogyan kerülhetnének közösebb nevezőre az asszonnyal. nem mellesleg megbeszélte velem a nőügyeit is. sokszor adtam neki tanácsokat és mindig nagy szeretettel, mert tényleg kedveltem. sokat röhögtünk és jól elvoltunk. szerettem, mint embert és ma is szeretem. EZ, AZ a szeretetteljes baszás, amiről ti beszéltek. 

szerelem: akivel én megosztom az életem, attól elvárom, hogy szenvedélyesen szeressen. én legyek a számára az egyetlen nő. kívánjon mindenek felett és mindenek előtt. ne legyen más vágya és kívánsága, mint én. majd azután, ha 3-4-5, esetleg 10 év múlva már olyan szeretetet érzek én is iránta, mint a fent említett szerető iránt, akkor majd ő is érezhet így. addig meg lesz szíves engem imádni. 

és slussz passz. 

különben mi az isten kínlódok én itten vele??? HE???? majd pont hülye leszek a napi nyűgöket viselni pár szeretetteljes baszás miatt, mikor megkaphatom egyébként is!!!!

mikor tarthatnám szeretőnek is. 

persze a többi szeretetteljes baszás mellett. 

ennyi. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://maxhardcore.blog.hu/api/trackback/id/tr887800520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása