Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Max, a kedves kis geci

Max Hardcore magyar hangja

Max Hardcore magyar hangja

a legszebb mondat (baszással)

2013. április 12. - Max Hardcore magyar hangja

Volt egy csúcsélmény-pillanata a tegnapi beszélgetésnek, a már leírt hökkentő monológ mellett. Felkerült a táblára a szeretlek szó, középre, pirossal. Hogy azután G. alá írja a következőt: mert szükségem van Rád! Mosolyogtam kívülről nézve, mint egy hülyegyerek - miközben belülről majd szétfeszített valami furcsa boldogság-szerű érzés. Hogy tudom, hogy érzem, hogy értem. Oda is súgtam Maxinának, vajon emlékszik-e már most egy korábbi beszélgetésünkre, és tudja-e, mi következik? Nem tudta, de figyelt. Én meg mosolyogtam, rá, G.-ra és a többiekre, akik várták, mi is fog ebből kisülni.

Mi más, mint a lényeg. Amit bár lehet úgy is nézni: csak játék a szavakkal... mondom, lehet de nem érdemes. Írjuk tehát fel, jegyezzük meg, aztán "tanuljuk", "tudjuk" és "érezzük". Csak a sorrenden kell picit változtatni, és a szeretlek fölé írni ezt:

Szükségem van rád, mert...

...mert szeretlek.

A baszás pedig úgy jön ide, hogy annak idején, amikor a vágyakozás, vagy annak hiánya, hiányánakérzése volt terítéken, úgy próbáltam Maxinával megértetni, milyenek is vagyunk egymásnak éntőlem nézve, hogy efféle profán változatban szedtem elő a mondatot:

Nem pusztán arról van szó, hogy "azért szeretlek, mert olyan jókat baszunk együtt". Hanem bizony "azért baszunk annyira jókat, mert szeretlek."

Játék, a szavakkal? Ugye érzitek, mennyire nem?

A bejegyzés trackback címe:

https://maxhardcore.blog.hu/api/trackback/id/tr787800556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

túmaccs 2013.04.13. 11:44:57

mit szólsz a: szeretlek, mert szükséged van rám...című mondathoz. :D

Max & Maxina 2013.04.13. 12:48:56

@túmaccs: baba... ilyen (vagy naggyon hasonló!) már volt, emlékszel? Amikor arról tanakodtunk, vajon szükségünk van-e egymásra, és ha igen, akkor vajon magunk miatt, vagy a másikunk miatt?

... mosolyog az elérzékenyült Max

túmaccs 2013.04.14. 09:23:00

@Max & Maxina: huppsz! ezt ismét félreértetted. ez az abszolút társfüggő mondata: szeretlek, mert szükséged van rám. és éppen ezért voltam kíváncsi mit gondolsz róla. :)
tehát: no, elérzékenyülés. :P

Max & Maxina 2013.04.14. 13:33:30

@túmaccs: azt hiszem, megyek vissza hegeszteni. Ahogyan Eric Cartmen mondta, amikor Kula bácsi dalra fakadt: "Beszélő szar? na, skacok, ez nekem sok, én leléptem!"

... mondja Max

orsiw 2013.05.16. 14:27:49

"Szerelem az, ha valakivel az átlagosnál jobban szeretsz dugni" Sáringer Károly
süti beállítások módosítása