Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Max, a kedves kis geci

Max Hardcore magyar hangja

Max Hardcore magyar hangja

mitől "szembenézés"???

2013. április 10. - Max Hardcore magyar hangja

Mármint Max történeteinek kiblogolása? - kérdezi Maxina.- Mi ebben a nagy dolog, Nekem úgy tűnik, pusztán a saját nagyszerű szeretőséged bizonygatása, újraélése és a dicsekvés, a mekkora fasza férfi vagyok én, ide süssetek: így basztam meg a fél világot-életérzés büszke kommunikálása, semmi egyéb. ja, esetleg még jó becsalogató duma, hogy a blogon keresztül hozzád hasonló függő pinákat édesgess magadhoz, drágám...

Lehajtott fejjel állok, és képtelen vagyok elmagyarázni. Most is képtelen, ahogy akkor is az voltam, amikor belekezdtünk a közös blogolásba, vagy amikor a terápián kellett volna elmagyarázni magamnak-magunknak a hátteret.

Gyónás. A rémisztő dolog, a tabu kimondása.

Ahogyan a névtelen alkoholista feláll, és mások előtt hangosan kimondja: X. vagyok, alkoholista.

És valójában le is kellene szarnom, magasról, hogy kinek mi jut eszébe a bejegyzéseimről. Elég nekem tudnom, miért születtek, miért íródnak, mi a cél velük.

Lehet, hogy abba is fogom hagyni. De lehet, hogy nem. MindEgy. A szembenézés az én szembenézésem marad így is, úgy is. Ahogyan a te dolgod magaddal csak a tiéd.

Nekünk együtt más dolgunk van. A közös dolog.

A bejegyzés trackback címe:

https://maxhardcore.blog.hu/api/trackback/id/tr917800564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

titti79 2013.04.10. 21:30:10

Szeretettel vegyes tisztelettel, de ez melodráma. Egy tökéletesen jól működő nő vagy, aki féltékeny az emberére. Még a múltjára is. Mint mindannyian a saját emberünkre. Tudtad, hogy ilyen, amikor belevágtál? Gondolom igen. Miért vagy még vele? Gondolom, mert szereted, mert sok egyéb okot nem ad rá, az biztos :) Kurva nagy szívás lehet S nőjének lenni. Respekt, hogy Te bevállalod.
És a másik dolog: gyónás vagy dicsekvés? Valószínű mind a kettő. Plusz az érzés, hogy valakit szórakoztatok vele. Nekem valami ilyesmi a motivációm, hasonlót gyanítok itt is.

Max & Maxina 2013.04.10. 23:20:12

@titti79: :)
maxina
süti beállítások módosítása