Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Max, a kedves kis geci

Max Hardcore magyar hangja

Max Hardcore magyar hangja

Max mustrál - vagy valaki más?

2013. március 15. - Max Hardcore magyar hangja

Délutáni bújáskor felmerült a kérdés Maxina által: vajon Max szerint milyen a csoport? Természetesen azonnal vettem a lapot, és elmondtam, mely hölgyek estek ki az első rostán. Maxina bólogatott, ő is gondolta, hogy ő, meg ő biztosan nem kívánatos. Viszont ő biztosan tetszik. és ő tutira felizgat, igaz? Na és ő, meg az a....? Ők is, hát persze. És - mit ad isten - Max szerint is ugyanaz az ő a legérdekesebb.

Kedélyesen beszélgetünk tovább, amikor egyszer csak hirtelen belém nyilall valami. Tényleg én vagyok az, aki mindezeket mondja, vagy valami furcsa, "új" énem beszél belőlem?

Mert hiszitek-e vagy sem, egyik ő esetében sincs semmi fogalmam a mellekről, csöcsökről, seggekről. Megnéztem és megfigyeltem őket, igen - de kizárólag nyaktól fölfelé, és leginkább az arcok helyett az arcok mögötti tartalmat vizsgálva. Hm, és még egy Hm... Sehol egy árva fantáziálás, sehol egy kósza, merevedésbe torkolló álmodozás.

Egyet érzek: érdekes ez az állapot. Hogy tartós-e, még nem tudom. De hát valami ilyesmiről szól az a bizonyos "út", amin elindultam, nem igaz? 

A bejegyzés trackback címe:

https://maxhardcore.blog.hu/api/trackback/id/tr127800624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása